Gnizz
*poof*
Gut wow ist was anderes , dort ist Gear BoE. In Diablo 3 definiert man sich nur duch Gear und es ist nicht BoE.
Inverse
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Gut wow ist was anderes , dort ist Gear BoE. In Diablo 3 definiert man sich nur duch Gear und es ist nicht BoE.
Gut wow ist was anderes , dort ist Gear BoE. In Diablo 3 definiert man sich nur duch Gear und es ist nicht BoE.
Now you got my attention.There's also a section with a couple of normal monsters. Here's a sample stats of one:
Armaddon (appears in act IV)
Normal: lv.29, 1200-1700hp damage per hit: 443
Nightmare: lv.49, 12k-17k hp damage per hit: 3445
Hell: lv.60, 54k-76k HP damage per hit: 14k
Inferno: lv.63, 306-428k HP damage per hit: 170k (!)
7 Tage noch, bin mal gespannt wie schwer es wirklich ist.
I know what some boss enrage timers are, but to save spoilers I'll transpose it onto the Skeleton King. So, as an imaginary example, in Inferno if you don't kill the Skeleton King within four minutes he starts spawning three times the amount of skeletons. That creates a much tougher situation, but it's one you could very well handle if played right.
People kiting the Skeleton King around for an hour with their level 3 characters is fun to see. It's not fun when it's level 60's at end game and item drops matter. To make these kills and thus a character's progression matter we need to try to fight cheesy tactics that allow people to just flop through the game.